Valikko Sulje

Asiakastyytyväisyyskyselyn 2020 tuloksia

Olemme jo alkaneet koota yhteenvetoa vastauksista. Vastausaikaa on jäljellä 30.11. saakka, joten vielä ehtii palauttaa kyselyn ja osallistua arvontaan!

Vastausprosentti on ollut Iisalmessa tähän mennessä loistava 37,9 % !

 

Me kysyimme ja taloyhtiöpäättäjät vastasivat…

…asiointi Kiinteistötilin kanssa koetaan vaivattomaksi

…vain murto-osa Kiuruveden & Iisalmen taloyhtiöpäättäjistämme on kiinnostunut sähköisistä palveluista, ja tarjoamamme henkilökohtainen palvelu koetaan tärkeäksi

…henkilökunta on ammattitaitoinen, ja yhteydenottoihin vastataan hyvin

…toimistomme palveluvalikoima on hyvä ja riittävä

…isännöitsijän koulutustausta on tärkeä kriteeri isännöintiä valitessa

…Kiinteistötiliä suosittelee lähes jokainen Iisalmen & Kiuruveden taloyhtiöpäättäjistä

 

”Tällä hetkellä saan hallituksen jäsenenä riittävät tiedot taloyhtiön toiminnasta. Isännöitsijän palvelut kiitettävät.”

”Henkilökohtaiset kontaktit tärkeitä. Ei netti- tai sähköisiä kontakteja. Palvelu pelannut saumattomasti Harrin kanssa. Kiitos!”

 

”Yhteistyö sujunut hyvin ja hyvässä hengessä Jarmon kanssa. Sähköisistä palveluista en osaa sanoa. Jos mahdollista niin mieluummin hoidetaan asiat edelleen nuamakkain tai soitoin/sähköpostilla. Kiitos hyvästä yhteistyöstä!”

 

”Isännöitsijän vaihtuessa oli aluksi hankalaa, kun edellinen isännöitsijä toimi ja hallitsi itsenäisesti, suurilta osin. Oli siis epävarmaa hallituksen rooli. No sitä on nyt opeteltu ja ainakin uskallusta on tullut ottaa yhteyttä ja tunne on, että yhdessähän näitä hommia tehdään (isännöitsijä Pekan kanssa)”.

 

”Asiat ovat aina sujuneet ammattimaisesti ja mallikkaasti. Toiveeni olisi, että liki kaikki asiat voisi hoitaa sähköisesti ja kaikki materiaali löytyisi sähköisinä Kiinteistötilin sivuilta oman taloyhtiön alta”.

”En tiedä, mitä tarkoittaa AIT/ITS-isännöitsijä, mutta niin kauan kuin Niko on isännöitsijä -> ei tarvitse muuta. Hän on hoitanut taloyhtiön asiat muitta mutkitta esimerkillisesti.”