”Pienen toimiston isoin menestystekijä on kaikesta huolimatta yrittäjä itse sekä hänen ainutlaatuinen suhteensa asiakkaaseen. Yrittäjälle asiakas on sydämen asia, usein tunnetaan jopa perheen jäsenet ja bisneksen historia. Tilitoimistoyrittäjä ja hänen työntekijänsä ovat asiakkaidensa talouspäälliköitä ja neuvonantajia. Olen varma, että tämä näkyy pitkäaikaisina asiakas- tai jopa ystävyyssuhteina.”
Palatakseni otsikon aiheeseen: pienellä tilitoimistolla on aina paikkansa markkinalla. Yrittäjän ainutlaatuinen vuorovaikutussuhde asiakkaisiin on tunneasia: asiakkaan asiat ovat omia asioita. Asiakkaan menestyminen = minun menestyminen.”
(Lähde & lue lisää: https://tilisanomat.fi/kolumnit/toimitusjohtajan-kynasta-kolumnit/pienet-tilitoimistot-katoavat-markkinoilta)